städat och klart

Ja, tillsist, typ 2 timmar senare, rummet städat och klart. Vädrat, dammsuget, dammtorkat och undanplockat. Feeeels good!

Städade idag även skrivbordet på datorn, blev så lack på att ha alla genvägar på skrivbordet, när jag ändå aldrig använder dom. Så jag tog bort alla genvägarna och bytte bakgrundsbild så såhär ser det ut nu! :) Jag tycker det är rätt fint faktiskt. Fast jag vill hitta en mer perfekt bakgrundsbild... hmm.. ! Jaja, nu ska jag spela kort med min lillebror. Tjing//E


Kommentarer
Postat av: marielle

ja det var inte dåligt! men visst är det underbart skönt när man äntligen är färdig? & ditt skrivbord på datorn var nog det tommaste jag någonsin sett, men det är ju som du säger, varför ska man ha massa genvägar man ändå aldrig använder? hoppas allt är bra med dig! puss!

2008-11-29 @ 18:48:38
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0