stormens måndag

Vi satt med barnen på skolbarnsgruppen som är på måndagar när en hel storm plötsligt brakar lös. Det formligen ÖSTE ner regn, blåste och ja jag vet inte vad. Barnen blev såklart alldeles härnförda! Sen när vi skulle gå med dem tillbaka till fritids blåste det iskalla stormvindar så man nästan ramlade omkull. Lite coolt men lite jobbigt.
Fick skjuts hem så jag slapp iallafall stå på resecentrum och frysa. Dessutom kom jag ju hem jättesnabbt, så skönt!

Fick idag besked från skatteverket att jag har skattat klart för iår, det är najs. Nu måste man börja fundera på julklappar. Och börja skriva sin önskelista. Hitills ser min födelsedag/julönskelist ut som följer:
  • Juicemaskin från OBH nordica
  • Kappsäcken med alla Astrid Lindgren dvd:er i
  • En bok med Bob Dylan sånger och ackord och så...
Sen vet jag inte riktigt, men det är väl det gamla vanliga. Fina små saker som man blir glad av liksom. Små böcker, pysselsaker, accesoarer, egengjorda grejor och sånt. :)

Jaja, hejsvej!//E

Kommentarer
Postat av: marielle

idag har jag haft värsta julklappsfunderaren! :D det enda jag kom fram till är att det är sådan press gällande julklappar & det är så synd! det ska ju vara en rolig grej inte en prestationsgrej. kul med storm hos er, här har det bara vara strålande sol HELA dagen & nej, jag klagar inte :)

puss!

2008-11-10 @ 21:12:20
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0