Tekniknörden, igen



Okej, miniPCs fortfarande. Förlåt, men jag är som besatt.
Har nu kommit fram till mina önskningar. När denna dator kommer så köper jag den, lovar:
- datorn ska vara röd
- väga 1 kg
- ha 2 gb ram
- windows vista, helst eller windows 7 eller i värsta fall xp
- Minst 80 gb hårddisk, gärna 120gb
- Minst 7 timmars batteritid
- kosta max 4000 kr
- webcam
- bluetooth

Där någonstans är jag nöjd. Den som ligger närmast just nu är en Asus Eee 901 någonting. Den har iallafall längst batteritid. JAjaja. nu ska jag fixa nått att äta! Bye!//E



update: Det är alltså inte datorn på bilden jag vill ha, på bilden är en HP som är skitsnygg men inte alls har alla de där funktionerna jag vill ha! Den datorn som jag önskar mig finnes än sålänge bara i mina drömmar!

Kommentarer
Postat av: marielle

du det vore himla trevligt att ses när jag kommer till sverige! :) gå försiktigt nu i dina nya skor. få inte skavsår eller vricka fötterna. & angående den där minidatorn på bilden så ja, jag förstår dig. den var ju inte LITE snygg :D fatta hur cool man skulle känna sig med den liksom.

ha det så himla bra!

pusspuss!

2008-11-05 @ 16:17:11
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Maohlin

Ååååååh! Jag vill haaa. Fiiiin. Rööööd.

Man känner sig som ett barn som är i åldern då de måste stoppa in allt de ser i munnen. Jag måste liksom klämma, känna och HA/få/köpa allt som är så där fint. Habegär!

2008-11-05 @ 19:10:12
Postat av: LLindie

fyfan vad snygg den var!

2008-11-07 @ 08:58:52
URL: http://lindaantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0