Vi tänder ett ljus

Är på jobbet, mina kära små barnkörsbarn har sjungit på första advents gudstjänsten. Dom är så söta så man kan självdö, jag lovar. Vi sjöng idel gamla adventsslagdängor som "Låt det brinna-aaaa, låt det brinna-aaaa, ljuset i advent" och "Adventstid kom till mitt ensamma hus..."

Nu sitter jag här i den otroligt dåliga luften på mitt kontor och vill helst åka hem, som ni kanske förstår, men ska jobba några timmar till nu när jag ändå åkt hit.

Igår kollade jag på "Gentlemen prefer blonds" med Marilyn Monroe. Den var sådär lite halvskum måste jag säga, men det är ju kul att se filmerna när man läst boken "Blonde" (som handlar om hennes liv). Alla vet liksom vem hon är, men vem har sett filmerna? Ingen! Det är ju ganska intressant! Jaja, nu ska jag sluta blogga och börja jobba! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0