freaky fringe

Kollade precis på första avsnittet av serien Fringe på 5:an. Det var verkligen en serie som var som en blanding av typ.. en vanlig polisserie, arkiv X och någon skräck-alien-science-fiction. Jag vet inte riktigt om jag kommer kollla, känner mig inte direkt helt fast om man säger så, den är lite väl ... magstark ibland kan man väl säga? Gillar inte serier som har med en massa äckel bara för sakens skull.
Men visst, det kanske blir spännande.. galna vetenskapsmän och sånt.. sci-fi... det är ju sånt jag gillar.
Men shit va det höll på länge, måste verkligen kasta mig i säng nu. Imorn är det ju fredag, förresten. Såå sjukt skönt, verkligen! Puss på alla och en var! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0