Imorgon är det måndag

Lyckades överta kontakten ganska snart efter jag bloggat det där i förra inlägget, såg på "Se upp för dårarna" det var faktiskt en riktigt kass film, men ändå.

Kom hem och möttes av en strömmande skara av gäster. Först kompisar till mamma och pappa och sen min moster och hennes man. Det hade känts bättre om jag inte var så förbenat trött och hade så äckligt flottigt hår. Men vi fick thaimat, det var jättegott. Moahhaaa.

Falun var underbart. Nu är det tillbaka till vardagar av mörka mornar, buss buss buss, jobb jobb jobb. Men vet ni, denna veckan kör jag och H-K älska-sig-själv vecka, så det ska banne mig bli en hejdundrandes vecka! Bara så ni vet.
Nu ska jag gå och lägga mig tidigt så jag orkar duscha imorgon!
Godnatt till er alla!

Kommentarer
Postat av: Hanna-karolina

Lägg dig tidigt så du hinner älska dig själva extra länge i morgon!

2008-10-19 @ 21:14:41
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0