kära dagbok

<- MIN!

Jag kirrade den. Kände liksom lite : because you're worth it. Men huvva, jag som tror att jag är så himla sparsam, men så när jag har lite pengar vet jag inte vad som händer. Plötsligt flyger pengarna ur fickan.
Hittade inga chinos, iallafall inga som inte totalsänkte min självkänsla i provrummet. Mitt ass+chinos=not my cup of tea.
Köpte dock en svart body och en avklippt sweatshirt på Monki, mycket fint.
Hittade också en väldigt fin kjol på Gina Tricot som ramlade ner i påsen.
Kunde ju inte heller låta bli att äta lite sushi.
Ja, hej då pengarna.
Nu ska jag kolla mitt banksaldo och få lite ångest. //E

Kommentarer
Postat av: AGNES

en fin dagbok vore ju något! jag har skriver liksom i en väldigt ful och dålig bok nu. men det är lite det som är grejen, eller har blivit grejen med det hela. ful bok och viktiga tankar. när den är slut blir det en snusmumrikbok för mig! PUSSSSSS.

2008-10-09 @ 17:54:39
URL: http://syltpop.blogg.se/
Postat av: marielle

men man ska unna sig saker! det är det som får den tråkiga vardagen att gå runt. jag t.ex. har köpt en papperslåda att lägga alla sladdar i här & ok, den kostade 15kr & var supersnygg men ändå. egentligen har jag en grön påse att lägga dem i men nu känns det mkt bättre :D !

2008-10-10 @ 11:49:15
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0