kidnappad

Precis när jag satt och jobbade som bäst i godan ro hör jag min faders röst som ropar hallå i korridoren på jobbet. Jasså minsann, där kommer pappa, mamma och olle trampandes på överraskningsvisit.
Så jag visade dom runt och de fick hälsa på kollegor och sådär.
Sen ville de kidnappa mig och åka på Brunneby Musteri. Men jag var lite tveksam. Men tillsist, med övertalning från såväl föräldrar som kollegor, lät jag mig kidnappas.

Så vi fikade på Brunneby Musteri, ett trevligt ställe. Jag åt en kokosruta med chokladglassyr och drack deras tranbärsjuice. Mums.
Nu är jag då hemma, mycket tidigare än om jag varit på jobbet. Så det känns ju bra. Man kanske måste få skolka lite från jobbet ibland, speciellt när man varit så effektiv som jag! :) //E

Kommentarer
Postat av: Hanna-karolina

Kan inte du fråga pappa prästen om han vill adoptera mig?

2008-10-30 @ 16:54:37
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/
Postat av: marielle

ja det måste man. man blir inte lycklig i längden av bra betyg & perfekt jobb, man blir lycklig av att umgås med de man tycker om & så göra de där små sakerna som förgyller vardagen! & det vore verkligen inte fy skam med ett besök :D <3

2008-10-30 @ 20:16:15
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0