en riktigt bra grej

Häromdagen när jag rusade in tillsammans med en här på jobbet på Hemköp så såg jag i förbifarten en colaburk som hette Ubuntu (ett ord som jag lärt mig av Joy från Syd Afrika och som betyder kärlek, vänskap, solidaritet och en massa sånt bra). Dessutom var det en fantastiskt fin bruk och den var FAIRTRADE! Hur bra som helst!!!
Så nu är det den enda läsken jag tänker köpa! moahaha!

Sitter här på jobbet, dricker ubuntu, äter dumle, sjunger barnsånger och sånt. :)
Har sushi i kylen (dvs äckelsushi. usch) somj ag ska äta innan barnkören som jag ska ha klockan 17.

Ville mest bara berättta om den fantastiska lilla burken! puss//E

 (finns på hemköp och willys, vad jag vet, men kanske på alla affärer?)

Kommentarer
Postat av: Hanna-karolina

Visst är det helt otroligt? Man blir så glad av fairtrade, typ som min stora solhatt. Som ajg använder hela tiden. eeehm.

2008-09-23 @ 16:00:41
URL: http://hannah-karolina.blogg.se/
Postat av: Orpon

Mitt operativsystem heter Ubuntu!!



http://debiananwenderhandbuch.de/bilder/ubuntu/UbuntuLogo.png

2008-09-23 @ 16:38:46
URL: http://balloonfighter.blogspot.com
Postat av: maohlin

åh jag såg den för några dar sen när jag var och handlade och vetduvad, då tänkte jag på dig och att det måste jag berätta om! Men du hade tydligen hittat den själv :) tänkte liksom att det var en perfect match eftersom du hatar coca cola company, men tycker om cola ^^ älskar också fair trade, mamma propagerar stenhårt för det! kan också passa på att tipsa om att världens bästa ben&jerrys har en smak som är fair trade, och den är väldans god också ; chunky monkey. Nu blev det en väldigt lång kommentar. I MISS YOU

2008-09-24 @ 19:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0