Måndagspepp

Eller snarare ett försök till. Eller okej, det blir väl mer tisdagspepp eftersom måndagen redan är överlevd! ;)
Ny vecka, nya tag som det heter. Men jag känner mig faktiskt inspirerad och glad! Imorgon ska jag ha barnkör för första gången och det kommer bli kalas misstänker jag! Jobbade idag med Måndagsklubben, en massa kidz och spelade och sjöng med dem så jag är ganska säker på att kören kommer funka finemang eftersom det är typ samma åldrar.

Jag har ett najs jobb och ingen som helst tid till att göra av med eventuella pengar som kommer rulla in så småningom. Väldigt ekonomiskt. Men jag kom precis på att jag då kan roa mig med att handla på tradera, vilket är kul och oftast inte så dyrt.

Ikväll ska vi ha myskväll för imorgon bli mamsen inlagd igen. Men nu bli hon inlagd med nyfixade och åter igen mycket fina och långa naglar (made by me).

Kom på asmångra roliga och udda saker om mig själv som jag tänkte "det där kan jag blogga om", sen glömde jag bort det. Typiskt typiskt. Men vi hörs! Hej//E

Kommentarer
Postat av: maohlin

tänker på dig och din mamma, och ville bara berätta att jag finns här för dig. Men jag misstänker och hoppas att du kanske redan vet det :) <3

2008-09-24 @ 19:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0