Önskelista

Sitter med mamma på sjukhuset. Hon vilar, jag kollar bloggar. Funkar fint. Funderar på att kanske dra ner en vända till kafeterian igen och köpa mer te och kanske nått gott.. ladysucker vore nice.

Anway. Sitter här och drömmer mig bort till mer glamorösa liv och levernen(det var ett konstigt ord.. ?). Elins liv och leverne är liksom.. inte så glammigt just nu. Så här kommer en önskelista: 

  • Ett jobb! Vilket som helst. Gärna i någon affär eller något med barn. Med vad som helst funkar.
  • En resa. Vart som helst egentligen. Helst utomlands. Men det kommer i sinomtid. Beror ju helt klart på punkt ett på listan.
  • Närhet. Dricka te, gå på stan, kramar, mys och dans. Jag behöver det. Mycket. Tur att H-K kommer hit snart.
  • Hudvårdsprodukter. Ja, min hud har varit i bättre skick. Och mina pengar börjar så smått ta slut, så alternativen är att antingen köpa på mamma och pappas kort, eller köpa och bli lite pankare. Kanske ett i-landsproblem. Vad vet jag.
  • Frisörbesök. Min frisyr är ju egentligen inte en frisyr. Dessutom börjar den se lite skum ut nu när den växt sisådär 5-6 cm. Skulle behöva klippa lite, men bara lite, och fixa lite fräschare färg. Vore najs. Kostar multum. Beror återigen på punkt ett.
  • Inspiration. Give me!
  • Överraskningar. Fast bara trevliga sådana. Dåliga överraskningar har jag fått nog av!

Kommentarer
Postat av: hannahkarolinaa

Hörredu, Min kära. Det är bra att du bloggar, mitt liv blir liksom lite mer komplett då. Våra hudar protesterar helt enkelt, varför? Kanske dom har slagit ihop sig med magarna. Mordkropp.



2008-09-03 @ 16:31:11
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/
Postat av: Emma

Har dom inte hört av sig från jobbet än alltså? Bajshus.

Men vem drömmer inte om ett mer glamouröst liv och leverne? Då blir det ju inte direkt bättre av att leva sig in med liv och lust i Upper East Side- eliten. Men det är ju så bra!

2008-09-03 @ 20:22:36
URL: http://tjing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0