Brrrrr..brrrr...

Så förjäklarns kallt! Trots pippitröja så är jag alldeles rå in i bara benknotorna. Huuoooohhhaa! Inte okej. Verkligen inte okej. Tur att det ska bli varmt igen i helgen. Mina fingrar är alldeles stelfrusna.
Sprang in på Hemköp när jag kom från bussen, köpte Pango (juice), lite frukt till kaffet och Dumle Stars (nått nytt). Dumlen var en besvikelse. Smakade... gammal skåpmat, typ. Pangon var gudomlig, var så sjukt törstig av någon osökt anledning. Och vatten är liksom halvgott på morgonen. Bättre med juice.

Nej, nog om detta. Inget annat att rapportera. Mer än att jag var crazy trött imorse och försökte känna efter om jag kanske inte var dödsförkyld eller nått. Men icke. Det var bara att skutta upp och tvätta ansiktet i kallt vatten. Hey ho lets go! //E


Kommentarer
Postat av: hk

Kom till Dalarna och svettas!

2009-04-21 @ 15:09:38
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0