Det är lite grått

Imorse gick jag upp målade naglarna istället för att äta frukost. Sen åt jag frukost. Jag tycker tiden bara går och jag gör ingenting, men jag gör nog någonting. Till exempel har jag kollat upp ett ställe där jag kan fixa BÅDE läkarintyg och vaccination. Fett. Annars... glider jag runt internet, kollar på saker jag vill köpa men ändå känner att jag inte har råd. Funderar på om jag kanske ska cykla ner till stan och kolla rea på monki.

Nu måste jag iallafall äta lite fil och fika. Måste även denna dag köra till tippen med en byrå. Igår ramlade min stackars mamma och skadade axeln. Så nu har hon mitella och kan inte göra någonting. Vilket innebär att alla "påskprojekt" hon höll på med nu måste slutföras av papps, moi och Petter. Jag ska även stå för middagen idag, vilket blir lax och bulgur i någon spejsig röra. Vet inte hur det kommer sluta, men det ska bli gott, är mitt mål.

Ja, nu måste jag röra på mig! Hej! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0