Here we go again

Jahapp, så var det tisdagmorgon och man har återigen glidit in på jobbet. Lite kulen och frusen, men det känns som om man är tacksam att det fina vädret var när man var ledig ändå. :) Vi har flyttat morgonkaffet till senare i dessa dagar, men det känns okej faktiskt. Jag är inte jättetrött, tack och lov ;)

Blogghumöret har varit lite sådär de senaste dagarna. Men nu blir det väl som vanligt igen. Massa helnonsens inlägg om kaffe, trötthet, dåligt väder och annar som påverkar mina dagar. ;)
Men jag är väldigt glad och känner att livet är mycket förnöjsamt på det hela taget. Påskhelgen har varit mycket bra och nu närmar sig Englandsresan med stormsteg, vilket också innebär att slutet på mitt jobb och livet i Linköping drar närmare. Men nu, jobba. Hej! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0