Jag smet...

http://citystreets.files.wordpress.com/2008/03/mopping_woman.jpg

...en liten sekund från städandet. Måste dammsuga hela huset. Min absoluta hatsyssla i hela världen. Men i det här fallet finns det INGEN som helst utväg. Det finns ingen jag kan tvinga, betala eller på något vis fösa över sysslan på. A (wo)man's gotta do what a (wo)man's gotta do!
Vet inte varför just dammsugning är ett sådant enormt ångestmoment i mitt liv? I Falun dealade jag och Emma oftast så att jag städade toalett och badrum (ibland diskade mastodontdiskningar också) och hon körde den helvetiska maskinen. Här i mitt hus brukar jag oftast bara dammsuga mitt rum och sen sköter mams und paps resten. Men nu... jag måste göra det helt enkelt. Skiiiit.

Nej nu ska jag sluta måla ut detta inlägg för att förlänga mitt lidandet. Det ä bar å åk! //E

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag brukar också alltid ta badrummet men jag H A T A R däremot att städa köket.

2009-04-10 @ 18:19:10
URL: http://maohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0