Joråsatte

Jag klarade det! Skönt. Nu ska jag strax köra iväg och hämta Max som ska besöka mig här i två dagar. Yiheey! I min familj har vi en tendens att suuuuga på alla karameller in i det sista. På julen kommer inte ett endaste pynt fram före första advent. På påsken börjar knappt påsken förän på skärtorsdagen, då kommer liiiite pynt fram. Annars väntas det med precis allt till påskdagen. Så för mig börjar påsken först imorgon. Då ska jag sjunga på stora torget i en korsvandring (höll på att skriva korståg men det är ju en annan sak :P). //E


i göteborg. vi har väldigt lika skjortor. spejsigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul. hälsa honom så gott.

du är fin min kära. gillar din skjorta på bilden.

2009-04-10 @ 15:47:32
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0