Värmeslag

Jag dör. Gå runt i dr martens idag är nicht gut idée! Nu är jag äntligen barfota. Aaaah.... Sjukt skönt med fredag. Japps! Har varit på jobbet och segat, typ ingen var där. Trist. Men men.. gjorde nästan klart ett sånghäfte till England! Efter jobbet åkte jag till ikano och köpte lite grejor jag behövde och en fin 50-talich bikini :)
Sen var vi på en outlet och letade födelsedagspresenter till Jon (Jon var själv med och letade). Då dog jag verkligen verkligen av värmeslag. Nu kan jag ha råkat lova att städa alla toaletter för att slippa dammsuga. Vet inte om det egentligen var så smart. Men men...

Hoppas ni får en fin fredag i värmen! //E

Ps! Pajjade mina Ray-Han Clubmasters, jäkla skit. Men men.. tur att de bara kostade 40 spänn och att jag har en solglasögonsamling. Ds!


ray-han R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0