Elin bjussar på en försmak


Himlen, savannen, bergen i Mikumi National Park i Tanzania.

Har precis bantat ner 790 bilder till 470 bilder. Bra jobbat, känner jag. Tog bort alla dubletter, fula kort, dåliga kort, tråkiga kort osv. Det är iofs otroligt många bilder kvar, men ändå... :)

Är väldigt hetsig i huvudet just nu. Mitt huvud går på högvarv med tankar om au pair platser osv. Medan min kropp är totalt dödläge och jag har inte uträttat något mer än saker vid datorn. Vill bara att fler familjer ska höra av sig, att min profil (som tydligen tagits bort när jag var borta och inte kunde svara. Fast jag sa att jag skulle bort.. smart!) ska komma upp igen, osv osv.

Men som sagt, jag måste nog varva ner lite i huvudet och försöka skrämma igång kroppen lite istället. //E

Kommentarer
Postat av: hk

Kämpa kampsyster! Jag längtar efter bilderna. Puss!

2009-08-17 @ 19:28:12
URL: http://http:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0