I ride on the shortbus

Eller nej, den här bussen är fullstor. Men det var en snyggare rubrik, ansåg jag. Är påväg bort från min fina man och
påväg hem till la famillia igen. Sitter och väntar på samtal från USA, har lyckats ha sämsta tajmingen varje gång hon ringt hitills. Först när jag var på bion och sen idag när jag bara lagt ifrån mig telefonen i någon minut och så ringde hon ju såklart just då.

Swebuss med trådlöst internet är najs, förövrigt. Billigt, snabbt (nu när det är direktbuss) och helt okej bekvämt. Föredrar iofs tåg eftersom jag har en liten tendens för åksjuka och därför inte kan läsa på bussen. Datorn funkar okej men bok går icke.

Adjö. ///E
http://www.davidandgoliathtees.com/shop/images/tees7/3301_0L.jpg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysbussen! Jag önskar att du kunde följa med mig på min första skoldag i morgon! Nervös!

2009-08-23 @ 19:35:25
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0