Work in progress

Hitills har jag åstadkommit följande:
 - duschat och klätt på mig ! Åh, duscha i en dusch med tryck och varmvatten, vilken lyx! Inte så lätt i Tanz kan jag lova!
- packat ur min väska
 - lagt var sak på sin plats, mer eller mindre
 - gått ner med ett lass kläder till tvättstugan
 - plockat lite på rummet

och där var det slut på det..... peppen är sååådär i jämförelse med vad kände igårkväll. Men men, det är bara tisdag. :)

Nu försöker jag "fixa" säsong 3 av big love. Har lite lösa tankar om en tur till stan. Typ hyra filmer på "hemmakväll", kolla lite i affärer men inte köpa något. Typ så.. Men jag vet inte om jag pallar riktigt. //E

Kommentarer
Postat av: malin

"Fixa", haha. Som när man sitter på tunnelbanan och säger att man ska ladda ner en film....FRÅN GINZA.

2009-08-18 @ 15:57:20
URL: http://maohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0