att ha tråkigt och älska det..

Det är asbra att ha tråkigt. För då kan man göra sådär konstiga saker som man inte kommer på att göra om man inte har riktigt tråkigt. Till exempel fick jag för någon halvtimme sen värsta lusten att streetarta mitt rum. Eftersom mina väggar ska tapetseras om när jag flyttar så får jag göra vad jag vill med dom. Vet inte riktigt varför jag inte utnyttjat det tidigare? Kanske för att jag aldrig kan bestämma mig för vad jag ska göra. Nu limmade jag helt sonika upp lite grejor direkt på väggen. Mer kommer på freakout om ni håller utkik.

Jag har ätit två semlor idag. Det var rätt bra gjort. Fast han jag läste om i metro idag som ätit 40?! Man förstår inte hur en människa ens kan rymma så många semlor. Faktiskt.

Imorgon är jag ledig sånär som på en kurs klockan 18.00. Den handlar om ADHD och aspberger, vilket ska bli väldigt intressant. Annars ska dagen bestå av softhet, foto kanske och star wars. Jaja, mer om det imorgon. Hej! //E

Kommentarer
Postat av: Anonym

En semla inehåller liksom 501 kalorier. Fatta. Det blir ju helt sjukt många.



2009-02-24 @ 22:22:10
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0