Dessa är dagarna jag gillar

Idag är jag på ett sådär ovanligt bra humör. Solen sken liksom. Lyssnar på massa fin musik, just nu på Max lista. Har gjort en egen lista som jag slänger upp på freakout (i bloggvärlden "slänger" man upp saker. Lite sådär nonchalant). Snabb lista över saker som gjort mig glad idag:
  • Solsken solsken solsken
  • kaffe
  • almogefärg på händerna
  • bygga legobrandbil
  • äta smörgåstårta och mandelbeskvier
  • ett olivträd på mitt rum (först blev jag lite irriterad. mina föräldrar dumpar nämligen massa shit i mitt rum hela tiden. nu ett gigantiskt olivträd i kruka "det behöver ljus". men nu känner jag att det är fint. loveit)
  • friskis (endorfiner, youknow)
  • fina vänner, man blir alltid glad av fina vänner! 
  • VYKORT MED SPANSKA GÖBBAR!!! <3
  • fin musik. finns så mycket fin musik. spotify aj löv ju <3

Ja, så jag är glad glad glad och hoppas på en lika glad dag imorgon. Hejsvej! //E

Kommentarer
Postat av: marielle

åhhh vad glad jag blir för din skull! jag var lite halvdeppig igår men känner mig desto bättre idag! & imorgon är ju min sista jobbardag så jag kanske känner lite styrka fårn det, vad vet jag :) du, den där smörgåstårtan & de där mandelbiskvierna lät ju inte helt fel om jag får säga det själv :D ganska så väldigt bra faktiskt! jag hoppas du åt några tuggor för mig.

2009-02-10 @ 10:49:05
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0