Kortslutning

Nu är det nått fel i hjärnan här.. jag sitter och spelar lite låtar och Jens kommer in och snackar och vi spelar några låtar och jag är helt övertygad om att klockan är 16. (Slutar 17). Sen så säger han att klockan är 17!? Jag fattade ingenting. Vad har jag för tidsuppfattning egentligen? Missade ju då bussen också som går 5 över så nu måste jag vänta till 17.30, yiey... not. Här sitter man och tänker att man aldrig ska få åka hem och så har tiden plötsligt runnit iväg? Nått fel är det i hjärnan nu alltså. Jisses. //E (också ett oerhört intressant inlägg, tycker ni inte?)


Kommentarer
Postat av: Malin

Oh ja, mycket intressant ;)

2009-02-26 @ 19:26:06
URL: http://maohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0