Morning has broken..

Egentligen är jag rätt facinerad över att jag lyckas ta mig till jobbet varje morgon, det handlar väl om att man vet att man måste och då går det. De dagar när jag KAN börja senare men ändå försöker börja tidigt, det är då jag aldrig kommer ur sängen för då måste jag inte. Så måste det vara.

Igår när jag kom hem från jobbet gick jag en liten rundis på stan och impulsköpte fina underkläder och ett par leggins. Egentligen inte så smart men det är lätt hänt när man bara ska köpa en sak och så hittar man annat man vill ha. Summan av kardemumman är att jag ska unvika stan. Men en viss lillebror P fyller år på måndag så det är redan kört.. jaja. Nej nu måste jag jobba. hej//E

Kommentarer
Postat av: marielle

när jag kommer till sthlm ska jag inhandla underkläder så att det bara skriker om det :) & leggins också för den delen. & massa annat också. min slutsumma kommer vara HHHÖÖÖG. men men, man måste unna sig ibland också!

2009-02-03 @ 10:26:15
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0