På min vägg



Ja, såhär ser det då ut i nuläget. Vill som ni förstår framkalla fler kort och sätta upp, detta ser liksom mesigt lite ut. Och jag känner kanske något litet tvång att ursäkta röran på mitt rum, men vafasen, vem orkar städa mitt i veckan? Nej just det.

Förövrigt blev inte den här dagen riktigt som jag tänkt mig. Det började bra med frukost vid datorn, 40 minuter på stairway to heaven framför Edward Scissorhands. Men sen skulle jag åka och hälsa på min kära moder, innan pappa skulle iväg på möte. Och så dök det upp en grej som gjorde att jag var tvungen att hämta en sak på jobbet. Och när jag väl hämtat grejen och kom till sjukhuset fanns ingen parkeringsplats. Så jag åkte hem igen, orkade verkligen inte eftersom jag ändå skulle få lov att åka efter 45 minuter.
Men sen skjutsade pappa dit mig innan mötet och hämtade mig nyss. Mamma kanske får komma hem imorn, hoppas! Nu har jag tryckt lite pannkakor och ska strax åka till min föreläsning. Hoppas det är någon rolig som föreläser, annars kan 3 timmar bli väldigt lång tid. Men det är ett intressant ämne så. Vi hörs! Hej! //E

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh så fint :)

2009-02-25 @ 19:44:24
URL: http://maohlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vad fint att jag får vara på din vägg!

2009-02-27 @ 12:49:26
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/
Postat av: tov

tänk att lilla jag får sitta på en vägg i linköping och se på ett fint rum med en massa andra som också sitter på väggen...

2009-02-28 @ 19:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0