Past-morning-coffee

Mina kära bloggdoktorer har diagnoserat mig med kaffeberoende! Men jag har fortfarande en sak som talar till min fördel, nämligen att jag inte dricker kaffe på helgerna när jag är ledig. Så kanske är jag inte riiiiktigt så illa däran än. Men hur som haver kan man inte leva utan kaffe, så är det bara. Nej jag är inte beroende.

Igår försökte jag hinna med allt efter jobbet, och gjorde faktiskt det också. Jag hann:
Lämna böcker på biblioteket, kolla på konst och läsa lite i Dalademokraten och Falukuriren (Affe hade en liten ruta med sin top 5 köra-bil-låtar. Det var kul.)
Laga fisksoppa, och äta fisksoppa
Spring en halvtimme på Stairway to Heaven (vår träningsmaskin), ringa Linda och stretcha.
Se på Criminal Minds (Jag älskar asberger-doktor-Reid-nörd-killen, som jag och mamma döpt till "vår favorit nörd".)
Duscha, läsa, sova.

Någon gång i helgen ska jag skriva en lång betraktelse här på bloggen om kolektivtrafikens oskrivna regler. HEJ//E

Kommentarer
Postat av: marielle

så duktig du är! alltså sådana där eftermiddagar är det härligaste som finns. när man tänkt göra en massa & sen gör det också. helt underbart. den där stairway to heaven låter så himla cool. puss!

2009-02-06 @ 10:05:01
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: malin

Åh jag ser fram emot reglerna!

2009-02-06 @ 19:38:53
URL: http://maohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0