Seg



Allvarligt talat, klockan är snart två och jag har fortfarande inte gått upp. Kanske är det horden av borden som håller kvar mig bland lakan, täcken och kuddar? Borde duscha, borde äta frukost, borde packa upp. Sistnämnda är den värsta. Är det något jag hatar mer än att packa så är det att packa upp. Men hungern tvingar nog upp mig snart här känner jag, så det löser sig nog.

Är fortfarande ensam hemma. Borde kanske njuta av det? Händer ju sannerligen inte ofta. Ikväll kommer pappa och brorsorna hem, då blir det livat igen. :) Kanske man kunde spela lite mahjong då? Det vore kul! //E

Kommentarer
Postat av: malin

Jag känner verkligen lite såhär "Lyllos Elin som har en familj som valde att flytta till en stad, så att hon kan bo på ett ställe där det faktiskt händer saker SAMTIDIGT som hon har sin familj hos sig". Jag saknar min familj så mycket mer än vad jag faktiskt trodde att jag skulle göra. Men ändå så gillar jag att de bor kvar i Fors så att jag kan åka hem dit och bara njuta av skogen liksom.

2009-02-22 @ 19:33:39
URL: http://maohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0