En dålig grej blir en bra grej

Man ska alltid vända det onda till något gott, som ni vet. När jag i lunchtiden till min förskräckelse upptäkte att jag glömt min plånbok hemma kände jag bara: Nej!! Jag som snart dör av hunger. MEN då ringde jag hem till min mams och hörde om hon ville åka på någon liten utflykt? Och det ville hon. Hade egentligen tänkt ta sovmorgon idag, men eftersom jag åkte in ändå tänker jag åka hem halv två istället. Så det blidde bra ändå det.

Sitter nu och trycker ekologiska russin (dom tar liksom aldrig slut) och marabou kexchoklad (köpte 2 för 10 för någon vecka sen) som jag hittade i min väska. Man måste ju hålla blodsockret uppe!!

Men usch, är så trött på allt. Känner bara.. blaaaaa! //E

Kommentarer
Postat av: marielle

men alltså eller hur! vad är det som plötsligt har hänt? jag känner också att jag bara villl gaaaaah på allt! & ändå åker jag hem snart & borde vara eld & lågor men det är jag inte. jag är helt likgiltig. inge glad, har ingen lust med någonting liksom. vad HÄNDE? det undrar jag. kanske vore skype botemedlet? vi kan ju testa iaf, det kan ju knappast bli värre. eller det där tar jag tillbaka direkt. jag ska inte yttra mig om sånt för då ska världen ge mig på käften. puuuuuss

2009-01-29 @ 12:45:22
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Malin

För det mesta så kommer det något gott ur allt ont. Även om det tar tid att inse det ibland, så kan man ju försöka leva på hoppet om det. Eller hoppet på att planera en resa till Malin i stockholm? :D

2009-01-29 @ 14:46:17
URL: http://maohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0