Fredagskväll

Mina föräldrar försökte få mig till att titta på Let's dance med dom. Men icke. Jag har nämligen en ny princip som går ut på att INTE slösa dyrbar tid på att titta på ett program (som jag redan sett några gånger nu) där verkliga B-kändisar och sportstjärnor rantar runt i ringen. Inget Let's dance, inget Idol inga jäklarns Stjärnor på is. NEJ TACK!

Istället tittar jag på Pushing Daisies med ett glas rött och lite mat. Nu har jag bytt till kvarlevorna av min chipspåse, några chokladbitar och min favorit Ubuntu Cola som jag nu till min enorma lycka fann på petflaska!!! :D

Happy friday to you all!//E


foto av mig. Ubuntu på burk. Uburku.

Kommentarer
Postat av: maohlin

Älskar dina ord som du hittar på! :)

2009-01-24 @ 00:59:21
Postat av: marielle

nej men precis! man ska inte titta på tv bara därför att utan därför att man VILL :)

2009-01-24 @ 13:32:35
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0