Luuunch!

Tji fick jag för att jag inte kollat mailen igår, suck, tusen jobbmail. Eller okej, elva, men det kändes som mycket. Nu tänker jag äta lite fisk och vara glad för solen skiner! :)
Kommer inte komma hem förän 22 ikväll.. kuuul. Då tänker jag direkt gå och lägga mig. Kanske tar sovmorgon imorgon, vore ju najs. ;)
Förresten, igår när jag körde hem från IKANO efter att ha kirrat lite skor så blev jag invinkad av polisen på körkorts/nykterhetskontroll. Jag brukar vara jättenervös för polisen för att dom ska säga att jag gjort nått fel som jag inte märkt. Men för omväxlings skull kände jag mig helt säker :) Poliserna var jättetrevliga och det hela var en angenäm upplevelse faktiskt.

Ha en trevlig dag, alla! //E

Kommentarer
Postat av: marielle

samma här! så fort jag ser polisen får jag panik & risken att jag skulle göra något riktigt tokigt då, är gigantisk. skönt att det gick bra iaf. du är duktig som jobbar hela dagen tycker jag :)

2009-01-21 @ 12:19:56
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0