Så kan det gå..



När jag kom hem från bussen så mötte jag mamma, pappa och Jon i bilen, de skulle till IKEA och Ikanohuset, så jag hängde på. Väl där började jag och Jon med 19kr meny på IKEA-bistron. Två pizzaslizar och läsk (MED fri påfyllning). Sen började jag kolla runt lite i affärer. REAREAREA och HALVA REAPRISET och 50%, 70% osv. Ja jisses.
Började med att jag hittade en ocean mist på Kicks på rea och tänkte; "Ja min är ju slut och nått ska man väl unna sig?" Passade på att kirra dessa två mavalas också, dom är ju så billiga. Det är ett mörkblått och ett mörklila.

SEN gjorde jag ett riktigt fynd, på Gina Tricot! Var ju förut på jakt efter ett par chinos, men det visade sig vara stört omöjligt. MEN nu när jag bläddrade lite mellan reaplaggen hittade jag denim-chinos som jag provade, och de satt jättbra! Vilket även bevisar faktumet att det inte var min figur det var fel på utan själva matrialet i de chinosarna jag provade innan. Det var tvunget att va lite tjockare tyg helt enkelt! Jag blev glad. Riktigt billiga var de också!

SEN gick jag på VILA med mamma, och snubblade såklart över ett par svarta, stentvättade-ish jeansleggins, som jag letat efter. Så jag köpte, det är ju ändå löning på fredag.

Ja, så kan det gå ! ;) //E

Kommentarer
Postat av: hannnnaa

åååh jag vill se hur färgerna blir!

2009-01-19 @ 22:03:39
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/
Postat av: marielle

haha ja men säger man inte att det alltid finns massor när man INTE är ute på shopping egentligen. jag tycker iaf att du förtjänade allt det där! & som sagt, det är ju löning imorgon :D

2009-01-19 @ 22:52:32
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0