Sammandrag av nyår i Falun i några få bilder!


Bodde hos denna fina flicka!

Ansiktsmask på nyårafton för att få fin mjuk hy!

Dålig bild i skenet av en lampa i köket. Men checka mina lashes! Det blidde fint faktiskt, men tjena vad pilliga de där små fransgrejorna var. Använde enskilda fransar som jag satte längst ut liksom.. :P

Tacomiddag hos Ella, med Emma och Alex! Mycket trevligt!

Emma hade också spejsiga fransar! :)

Tolvslaget och resten av nyårsnatten spenderades på Hällagård med dans dans dans, GT lemon, champange och helt otroligt mycket trevliga människor! :D
Fler bilder finns för allmän åskådning på facebook !

Kommentarer
Postat av: Anonym

SLUTA LÄGGA UT FULA BILDER PÅ MIG PÅ INTERNET ANNARS KOMMER JAG PEPPRA ALLA BLOGGAR OCH SIDOR MED BILDER PÅ DIN GALLA



/HK

2009-01-03 @ 19:39:57
Postat av: Anonym

eller okey det var en liten enstaka bild

2009-01-03 @ 19:41:05
Postat av: kråsskjortan agnes

alltså gudars vad jag gilalr dig! och snart ses vi igen! i gränslöst! som på den gamla, goda tiden! gamla, goda... PUSS!

2009-01-07 @ 13:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0