Whatwhatwhatwhat!?!?!?

VARFÖR har mitt immunförsvar gått i botten?! Nu är jag förkyld IGEN!? Garrrrrgggghhh! Antagligen är det väl för att jag slutat träna eller nått sånt där töntigt. Men frukta icke, kära immunförsvar, för jag ska börja nu. Promise!

Vet ni vad? Jag älskar min kamera!!! :D Äntligen kan jag se något och tänka "Det där skulle bli ett snyggt foto" och sen ta kortet och det blir som jag tänkt mig! De flesta fotona kommer ändå hamna under "inspiration" här, flamsiga bilder och sånt hamnar väl här. :P

Och just det.. jag älskar Spotify också. Så sjukt mycket <3<3//E

Kommentarer
Postat av: hanzohr

Jag kanske smittade dig, för ajg är verkligen sjukt sjuk just nu. Ber om ursäkt fö rmitt asbra imunförsvar som kastar över alla sjukdomar på andra.



Jag älskar mitt imunförsvar,

Jag älskar min bff.

Jag älskar blondinbellas teve dagbok på tv400.

2009-01-04 @ 18:57:54
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0