Semester Del 1 - Åka tåg och konfirmation


Mitt resesällskap och ständigt pokémonspelande lillebror.

Moi!

Jag försökte spela sims 2 på tåget, men det blev lite förmycket för mitt huvud.

Sedan åkte vi då till Transtrand för att bevittna Jons konfirmation.

Solen sken, som tur var, för sen blev vädret stenkasssst hela veckan!

Max och Petter och Lokes (mitt kusinbarns) älskade Tigrar som Petter fick äran att bära när Loke hade viktigare saker för sig. :)

Loke med sina tigrar.

Jon och hans konfakompisar pimplade kaffe som sig bör när man är på sluttampen av ett konfaläger.

Festligheterna i Transtrand pågår i dagarna två. Här var det konfasupé och Jon gjorde sin favorit-pose!

Här kommer de ut ur fjällkyrkan, konfirmerade och klara.

Fick även träffa min fina Linda! :D


Fler bilder kommer att följa. Hejsvej!//E


Kommentarer
Postat av: Max

haha! =D linda ser verkligen ond ut!

2009-07-20 @ 19:39:52
URL: http://moochiecoochie.wordpress.com
Postat av: Joel Gedin

Härliga bilder =D

2009-07-25 @ 15:48:48
URL: http://www.joelgedin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0