smultron


foto by me of course

Det växer brutalt stora och brutala mängder med smultron i vår trädgård! Vilken lyx, vilken lycka, vilken glädje. Denna handfull tog mig ungefär 20 sekunder att plocka ihop. Vissa är verkligen i samma storlek som små jordgubbar.
Är inte denna bild somrig så säg?

Förövrigt försöker jag få rätsida på mitt liv angående vad jag ska fixa till min stundande afrika resa. Det går relativt bra. Har iallafall packat upp min packning från föregående veckor, sorterat tvätt, börjat tvätta. Skrivit upp en "köplista" och tagit min dukoral mot kolera! Tjing! //E

Kommentarer
Postat av: malin

Men åh så lyxigt!

2009-07-21 @ 13:55:48
URL: http://maohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0