Bästa måndagen.

Blev lite rädd när jag kollade klockan "imorse" och märkte att den var 12.30! What? Jag brukar aldrig sova såå länge? Men men, så kan det gå :P Ligger nu och försöker hindra små myror att krypa ner i min dator. Tänkte försöka köpa en tågbiljett till malmö via tradera, håll tummarna! x2000 är ju så dyrt annars, liksommmm..

IDAG mina vänner, så ska jag rösta! Förtidsrösta i EUparlamentsvalet. Kan outa att jag röstar grönt. Miljöpartiet blire. Detta blir första gången jag röstar. Gör min röst hörd i vårt demokratiska samhälle. Spännande.

Nej, shit, jag smälter snart bort. Men bara tanken på typ kläder, strumport, leggins ger mig värmeutslag. Men lite brun blir man nog, även om jag krämar rejält med solskyddsfaktor. Vill inte bli rynkig, få cancer eller bränna mig. Långsam, hållbar, säker bränna, det satsar jag på. Tänker mer att jag grundar inför sardinien! ahhhh! Juni, me like you! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0