Skåneturné


Jag tåg tåget till Malmö för att hälsa på Ella och Alex.

Inne i parken låg "Tallriken" (?) Där en massa sådanahära gångar gick ut ifrån den. Spejsigt!

Det var väääldigt många änder, ankor, gäss etc vid en damm!

Fast jag tyckte det var lite läskigt när alla gässen kom emot en!!!

Lovebirds ;)

Denna kvinna bjöd även på urgod grönsakssoppa, tv-spelsspelande och mahjongkväll! :)

Efter en runda på myrorna och emmaus köpte vi falafel i en vagn och åt den i blåsten!

Sen åkte jag till Sundsgården och hälsade på världens finaste Linda!

Vi cyklade till Råå och åt glass och tittade på vågorna i solnedgången. Fint som snus!

Fina havet....

Det var fint i solnedgången.

Sen var vi på partaj hos en av Lindas lärare, vin och singstar och snack i köket. Fina grejer. :)

Sedan åkte jag till Göteborg och var med Max. Jag åt även en födelsedagssushi med min käre vän Mats, från Malung! Det var najs. På Lördagen spelade Max band Western på Picknickfestivalen. Det var jättekul att se dom spela live för första gången. Behöver jag säga att dom var jättebra? ;)
Sen åkte vi hit till Linköping, där vi gått på promenader, spelat mahjong, sett på film och bara tagit det lugnt.

Nu är jag väl tillbaka i interenetosfären ett tag, för nu har Max åkt vidare till Västerås.
Tjingeling! //E


Kommentarer
Postat av: ella

finis!!!

2009-06-10 @ 20:15:39
Postat av: Max

=) underbara bilder!



Älskar den när änderna attackerar =D



Puss!

2009-06-10 @ 22:42:55
URL: http://moochiecoochie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0