Bussen för dig.

Sitter nu på bussen påväg mot Götet. Åker med Bus4You som lockar med gratis internet hela vägen och sköna säten. Internet CHECK sköna säten CHECK. Det dumma är bara att jag inte når ner med fötterna till marken så datorn glider nästan ur mitt knä hela tiden. Sen är ju frågan exakt hur åksjuk jag blir av att sitta med datorn på bussen? Titta på film och sånt brukar funka i buss, men annars vettetusan. Vi får vällan se om jag pallar. Tyvärr är uppkopplingen lite för seg för Spotify, vilket inte är direkt oväntat. Tur att man har några gig med musik på hårddisken trots allt ;)

Ja, vi får se hur det fortskrider. 3,5 timme tar resan ungefärus. Så det är ju ett tag kvar. Lyssnar nu på Alisson Krauss. Hej sålänge! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0