Jag säger det igen.



Jag vet inte varför jag ALLTID känner ett behov av att pointera att solen skiner eller har skinit (skinigt?). Men det gör jag. Det är väl ett tecken på hur lite sol man får i detta land. Jisses. Idag, mina vänner, sken solen när jag åkte hem. Himlen var blå. Happy! :)

Jag har varit på jobbet och testat dela-med-dig-blues på ungarna och den funkade. Yeah! Annars har det varit en trevlig men helt vanlig måndag liksom. Nu ser vi fram emot ett trevlig pass på friskis, blev bara en gång förra veckan pga en massa annat som hände, så känner jag mig pepp på ny vecka nya tag. Denna vecka har jag även au pair intervju att se fram emot, även ansiktsbehandling och Göterborgsresa. Om det fina vädret håller i sig kanske det blir en kanoners vecka!!! :D //E


Kommentarer
Postat av: Anonym

just det. götet. åh en ansiktsbehandling skulle inte sitta fel. och oj vad det är skönt med sol. puss

2009-03-09 @ 18:05:22
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men det är bra med sol. Här är himlen mer som grå hjärn substans (ja jag är lite insnöad i naturkunskapen) vilket är jävklarns tråkigt. Men men.

2009-03-10 @ 10:08:40
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Länge sedan jag läste din sida. Jag är ju inte så vad vid det där med bloggande. Kul att du trivs på jobbet och jag gillar verkligen ditt fotande. Lycka till med intervjun, men jag tror inte att du behöver någon ansiktsbehandling. Jag tycker du är fin. Kram Britta

2009-03-10 @ 18:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0