Måndagssysslor

Jag har såklart varit på jobbet idag då, trots min förkylning, men jag kände att det faktiskt inte var något problem. Men jobbet gick bra, fick titta på en liten nyfödd bebis som var himla fin. Hon heter Elin, fint namn! :)

Nu måste jag städa lite på mitt rum, för imorgon ska min älskade Linda komma hit!!! Är så otroligt glad! Hon ska spela teater i min kyrka på onsdag, men ska komma hit imorgon och sova här. Happyhappy! Klockan 20.15 ska jag svettas ut det sista ur denna förkylning med medel/styrka på friskis.

Not much more to tell! Tjing! //E

Kommentarer
Postat av: Anonym

och din älskade linda är så otroligt glad över morgondagen. WOW! vi får höras om tid. när slutar du liksom?? PUSS

2009-03-23 @ 19:00:03
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se/
Postat av: AGNES

himla najs! medel/styrka är ett bra pass även här i falun. och så har jag börjat spinna mer och mer, snacka om svett!! puss!

2009-03-24 @ 09:52:58
URL: http://syltpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0