red in the face like a lobster

Hejsvej! Snabbisinlägg kommer här. Idag har jag då varit på mitt livs första ansiktsbehandling, vilket var en rätt omvälvande upplevelse på många sätt. Ibland var det jätteavslappnande, ibland gjorde det förjäkla ont! Och nu ser jag ut som ... ja jag vet inte vad. Men jag har snygga ögonbryn iallafall ;)

Har även för första gången i mitt liv köpt svindyra hudvårdsprodukter för en smärre förmögenhet. Men om detta kan hjälpa mig påväg mot fin och fräsch hy är det värt det. Ny tid inbokad om 4 veckor. Ja, vi får vällan se hur detta fortskrider?

Ikväll är det mässa och storsamling! Det blir kalastrevligt tror jag. Vi har ett mycket trevligt arbetslag, liksom! :) Så nu måste jag jobba vidare. Hej! //E

Kommentarer
Postat av: malin

Åh jag vill också gå på ansiktsbehandling! Värsta lyx ju :)

2009-03-11 @ 15:27:13
URL: http://maohlin.blogg.se/
Postat av: Max

=) nice! hoppas kvällen inte tar slut på dig allt för mycket..



och ja denna uppkoppling alltså =D den sabbade min tänkta snabbhet totalt!

2009-03-11 @ 16:04:15
URL: http://moochiecoochie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0