wtf

http://coteriemusicblog.files.wordpress.com/2008/07/fleetfoxes08apr.jpg

Sommarens festivaldatum gör mig djupt deprimerad. FÖRST hade jag tänkt: JA! Jag åker till Roskilde. Fett bra band, bland annat grabbarna här ovan, Fleet Foxes. Meeeen, skit också, krock med lillebrors konfa. Kört.
SEN kommer Jon och säger att The Kooks ska spela på P&L, och sen jag såg dem i Oslo har jag längtat så sjukt mycket att se dem live! Meeeen det är samma vecka som jag tänker försöka ta mig iväg till Portugal (om det funkar för Anders).
Sååå jag klickade in på Arvika och bara YES, Fleet Foxes ska spela där också!! Perfekt... vilka datum?? Jo, samma som Roskilde. VAD är detta?! Är världen emot mig?
Dessutom krockar då Way Out West med mina afrikakonfirmanders konfirmation. Det är helt enkelt inte ämnat att jag ska få se feta band i sommar. Men jag får kanske leva med det.... Surfa i portugal och hänga i Afrika kan nog kännas rätt mäktigt ändå! ;) //E

Kommentarer
Postat av: malin

Jag vågar inte göra upp några planer inför sommaren för jag vet inte när och hur mycket jag får vara ledig än :( Men det är ju dags att köpa biljetter snartsnartsnart!

2009-03-17 @ 19:19:12
URL: http://maohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0