Faluhelgen i bilder! Del 2.

Kvällen fortsatte alltså med grillkväll hos Andreas (aka Teknik-Andreas)..


"Anna, Hanna, släpp in mig (H)Anna. Jag förfryser rabantosten!"

Andreas var glad... :)

Wallis agerade Spotify-DJ, det blev soul !

Jag försökte mest se cool ut.. ehh.

"Fingret-på-näsan" är ju en fett het pose. Det kan ni ju testa...

Man kan ha kul med kameror...

Play that funky music, Wallis!

Andreas, the owner of the vardagsrum, och Klas. Kalas-Klas. Han gillar att festa.

Kvällen avslutades på Rådhusgården.

Vi träffade även snyggsnygga Aggie, som har så otroligt snygg frisyr! Vilken brud.

Söndag:

Hanna vaken, klädd och redo för promenad till loppis och svärföräldrar. Alfons fick inte följa med.

Jag hade på mig mina nya loppisbrillor!  Nytvättat hår också. Fräääscht som fan.

På Gullnäs träffade vi Andreas och Anna, som gillade loppis och varmkorv.

Det fanns en hel del najsiga grejer på loppisen...

Dessa king-kong handskar med inbyggt gorillavrål får avsluta denna bildserie.

För sedan började det regna, vi hittade en buss som vi hoppade på. Sen drack vi te och försökte kolla på skräckfilm, men den var kass och jobbig. Sen gick vi till mitt tåg och sen var det hemresa. Där träffade jag på Emma Goop, så det var ju kul. Läste även ut Selma Lagerlöfs "En Herrgårdssägen" som snälla H-K gav mig! Otroligt fin bok, som jag ska göra film av någon gång. Hej! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0