Har jag kollen?

Min mamma tyckte precis att jag tog det alldeles för lugnt för att vara påväg till england imorgon. Jag har skrivit min packlista, så jag tycker jag har stenkoll. Just nu iallafall ;)

Tack för er hjälp med de fyra orden. Värsta självförtroende boosten ju, man borde fiska sånna grejer lite oftare. ;) Men nu vet jag nog vilka ord jag ska ta. Kom riktigt långt på aupair joxmoxen igår. Har allt klart nu förutom foton och ett brev till familjen. Så.. slutet närmar sig liksom. Att fylla i vilka erfarenheter man har av att ta hand om barn var nog svårast. Så himla knasigt formulär, så jag vette tusan.

Förövrigt regnar det. Och är grått. På väderleksrapporten verkar det se lika dant ut i England i veckan. Tur att jag köpt en kanonfin regnjacka. Hej! //E

Kommentarer
Postat av: ella

du jobbar ju med barn! och du kan skriva att du passat johanna. ska man ha referens? pappa kanske orkar.

2009-05-18 @ 13:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0