Jag har ätit kött!! (?)




I måndags i England var vi på en blomfestival i en gammal kyrka i en liten "morden i midsummer" by. Där skulle vi äta lunch och jag hade på förväg beställt en vegetarisk rätt. Väl där fick jag min vegetariska rätt, vilket var sallad och en bit paj. Jag petade lite i den innan jag högg in, som man gör för att kolla vad som är i. Men efter halva pajen upptäcker jag något rosa, något ... som såg ut som.. som VAR skinka.
Jag fick en riktig chock. Trodde jag skulle spy, men det gjorde jag inte. Men jag var bra chockad och var inte helt mig själv resten av den dagen. Det är inte säkert att jag åt något av det, men känslan av att ha KUNNAT gjort det. Huuu. Obehagligt. Ni kan jämföra med att ni äter något och upptäcker efter halva att det är mögligt, eller ni hittar en mask i maten som ni kan ha ätit av. Man dör inte av det, men det är himla obehagligt.  //E

Kommentarer
Postat av: hk

Haha. Det sjukaste är nog att jag blev sugen på flottiga hamburgare när njag såg bilden, som säkert skulle se äcklig ut.

2009-05-27 @ 18:01:59
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/
Postat av: Max

=O my god! det var typ den äckligaste köttbilden jag sett!

2009-05-27 @ 19:23:26
URL: http://moochiecoochie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0