Typ som igår alltså..

Ligger i gräset, på en handduk, med mitt röda paraply som solskydd för datorn. Funkar kanon, det enda som är minus är att min batteritid blir rätt kort eftersom jag måste ha full styrka på skärmen för att se något annat än min egen spegelbild ;)
Har konfirmerat mina kära englandskonfirmander idag, det var en superfin konfirmation. :)
Men när jag kom hem var det av med klänning, på med bikini och sen ut i solstolen. Går ju inte att göra mycket annat. Men jag är liiite för rastlös för att ligga och pressa, måste göra något samtidigt. Typ som nu, surfa och sola ryggen på samma gång. ;)


om ni undrar vad detta är för konstverk så är det en webcam bild av mig i detta nu, tagen i skype eftersom jag inte har något webcamprogram (misstänker att jag av misstag raderat det i något svagt ögonblick).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0