D i d y o u g i v e t h e w o r l d s o m e love t o d a y b a b e ?

vector
















































Har precis läst ut "Gåtornas palats" av Dan Brown. Den var .. sådär. Ganska orealistisk och klychig och inte alls lika bra som da vinci. Men det finns väl en anledning till att de flesta av hans böcker publicerats EFTER da vinci fast de skrevs före.
Har typ återupptäkt skolbiblioteket! Gratis läsning. Hur kunde jag glömma det som brukade vara mitt favoritställe när jag var mindre. (Jag är inte bara skrivarromatiker, jag är även läsromantiker <3) Har iallafall lånat "Eragorn" nu, ni vet fantasyromanen om pojken som hittar ett drakägg. Den har nyss blivit film, har dock inte sett den. Tur kanske.

Jaja, ska nu försöka att gå och lägga mig innan det blir allt för sent. (Inlägget hade noll att göra med både bilden och rubriken. Allt för att förvirra omgivningen. Det är en konspiration, förstår ni. Facebook, Uzbekistan.. alla är inblandade. Shhhhh! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0