Kaffeberoende?

Idag tog jag lite välförtjänt sovmorgon och gick då såklart och fixade takeawaykaffe. Märkte redan då när jag skulle hälla i mjölken att mina händer var alldeles shakey?!? Men så kan det ju vara ibland, tänkte jag. Så satte jag mig på bussen och fortsatte sörpla mitt kaffe och märkte att mina händer verkligen skakade och jag kunde inte få dem att sluta. Är detta kaffeabstinensen som sätter i? Funderade jag. Men neeej så kan det inte vara. Men sen, när kaffekoppen var tom och det gått några minuter slutade händerna skaka!? Vad tror bloggdoktorn, är det kaffeberoende? CRAZY! //E

Kommentarer
Postat av: Googledoktorn

Jag tror minsann att du blivit lite beroende min kära. Det är bra för då slipper jag känna mig ensam nästa gång jag kommer till dig eftersom jag dör utan kaffe på förmiddagen eller morgonen.



Jag saknar dig. Mmmassssaa

2009-02-05 @ 11:12:38
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/
Postat av: maohlin

Vet du vad, jag tror nog att du blivit beroende. Hemskt men sant. Själv mår jag illa och känner mig jättelångsam när jag inte druckit kaffe. Hemska dryck. Men jag skulle ju inte klara mig genom mina tidiga mornar utan lite svart gift heller.

2009-02-05 @ 15:47:41
Postat av: marielle

med tanke på hur ofta du nämner kaffedrickande (morgonkaffe & middagskaffe osv) & darrande händer så är diagnosen: ja.

2009-02-05 @ 21:15:05
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0